2014. december 22., hétfő

Warriors



  Nagyon tud idegesíteni, amikor valaki olyan szinten átírja a Hári Potter sztoriját, hogy Ron egy vérfarkas lesz, Hermione és Harry összejönnek, meg mi egy mást. Nem tudom, hogy össz-vissz én vagyok csak ilyen robbanós dinnye, de ez mostanában egyre inkább zavar. Oké, elég hülyeség. No de no, ha azt mondom nöm akkor nöm, tössék mögérteni *elmebajos*.
  Egyébként tök cuki, hogy mindenki most per pillanat ebben a szexi karácsonyi lázban ég. Mi nem ünnepeljük, szóval én ebből az egészből kiesek, és helyette szórakozhatok a bögrefestéssel, pólófestéssel, szoba festéssel.... Szóval van dolgom, nem is egy, hanem két kiló. Ezen kívül még rájön ez a full értelmetlen központi felvételi írás. Vagyis nem értelmetlen, csak lusta vagyok erre készülni nap, mint nap, valamint eme csodás feladatlapok alapján én helyesírás nulla vagyok Taps taps..
   Viszont csoda történt. Kiderült, hogy van Cartoon Networkünk, ami számomra megkönnyebbülés, mert már szinte az összes részt láttam a Magánnyomozókból, szóval most nézhetek Clarencet, meg Kalandra felt...Váh, imádom.


Jó ebédhez szól a nóta,
  A fülhallgatóm meg lassan feladja...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése