2013. december 14., szombat

**---***

Hát , hogy képzeltem???? Életem "fontos" eseményeit nem közöltem! Egek micsoda szörnyedelmes tett e tett!!! Nah jó térjünk a lényegre. Fáradt voltam :-/. Oké , értem én , nem mentegetőzök. Múlt héten volt szombaton a karácsonyi valami a suliban. Na most amikor megláttam , hogy esik a hó reggel , olyan boldogság érzés fogott el mint még soha. Persze néhány óra múlva már a nap tündökölt az égen. Egész jól sikerült a mikulás buli , bár a Facebookra olyan képek kerültek fel amiket nem odaszántunk. Vasárnap korcsolyáztam , egyszer sem estem el. Megnéztük a Csillaghercegnőt....örültem volna ha ez a film elkerüli az életemet. A héten írtunk pár TZt úgyhogy nagyon boldog voltam...:-/. Összefoglalva ez volt. Most viszont....Ahw*-*...Imádom....http://www.youtube.com/watch?v=xUeWI5ZOyC0

                                                                                              (Imádom **---**)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése