2013. december 4., szerda

Tél *-*....Vagy mégsem?

Emberek! Mi ez már??? Szürke az ég , télen a hó esik ,szánkóval vonszolom a Bertát mindenhova. MOST SÜT A NAP! A NAP!! Nem tudom én vagyok -e csak ilyen , erre nagyon érzékeny . Két  , sőt három évszak napfény után egy kis szürke havazós ég is kijár! Persze szinte mindenki ellenem van úgyhogy... :DD. Hétvégén korcsolyázoook :DD. Valószínűleg kitöröm valamimet , ahogy szoktam. Amikor legelőször voltam , akkor kibicsaklott a bokám ( ez jár velem :D). Sokáig nem tesiztem. Apropó tesi....UTÁLOM A RÖPLABDÁT! Úgy fáj.... :((. Viszont úgy megvertük az ötödikeseket mint a siccet :DD. Boldogak voltunk. Holnapután mikulááás *-*. Nálunk ilyenkor szombatonként délelőtt bemegyünk a suliba és a testvér-évfolyamnak , évfolyam szinten előadást tartunk. Utána minden osztály bulizik , ahogy akar , a mi esetünkben , ordít a zene és twisterezünk , sütit eszünk meg minden cukit *-*. Nálunk nincsen kihúzós ajándékozás , a szülők le szavazták T_T. Ilyen a mi cuki kis telecskénk :DD.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése