2014. január 21., kedd

Okostóni vagyok :"D

Hát igen.... én egy nagyszerű okostóni vagyok :"D. Egyébként nem. Tegnap kikaptuk a félévi bizit. Apunak tetszett :"D. De nem volt sokáig téma, nem úgy mint tavaly. Akkor még pofonok is szálltak...asszem' Anya kicsit kiakadt azon, hogy 3-mas lettem technikából és 4-es matekból és infóból. Oké egy kicsit lusta voltam...( áá...). Nem tudok mit kezdeni magammal ( tanulhatnék törit, Petőfi-verset vagy akár matekozhanték is). A legrosszabb, hogy még valamikor nyáron a bátyámmal elrontottuk az indukciós tűzhelyet, és most már csak gáz van amitől rettegek ( nem a gáztól, a gyufától). Úgyhogy mély lélegzet...nem lesz ebédre tojásrántotta :"). Tízperce írok a semmiről.... :"D. Akkor tanuljunk....Nem. De csak kéne... Nem. Egyébként, fogalmam sincs mi legyen a témán a sulirádiós adásban....Talán beszélünk majd a legyekről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése