2014. február 21., péntek

Reggelt! ^-^

Én,amikor belevágtak a hajamba :"D
Nem rég megkopaszítottak. 5 cm-t vágtak le O.o. De jó lett. Vagyis....nem is tudom xD. Egy kicsit elment tőle a kedvem, miután a Hanna megkérdezte: Anna te most mostál hajat? :"D. Ugye, hogy kedves? Mondom ééén.

Na de akkor térjünk is a lényegre: Ez egy olyan...gáz nap volt. Kaptam egy négyest és anyu totál kiakadt * durcis fej*. Mellesleg 2.szer estem el a biciklimmel :"D. A kormány az elsőnél beleállt a combomba. Nem fájt, á nem, dehogy. A másodiknál meg kifordult a bicikli kereke.Eléggé...furi volt. Viszont! Ettem egy buenot. Ennyi volt a boldogabb pillanatom:"D.
Hát...finom volt. Köszönöm,hogy elolvastad :").


Jesszusom, nem tudok írni :"D. Nem baj, majd megtanulok. Most pedig egy Micimackó idézettel zárnám a bejegyzést :3. További szép napot :D!

"Már minden helyen kerestelek, ahol nem vagy, csak azt a helyet nem találom, ahol vagy. Csak azt tudom, hogy ott vagy, ahol én nem vagyok. De hol vagyok én? Azt kívánom, bár itt lennél, hogy megmondd. Esetleg ha nagyon-nagyon erősen kívánnám, akkor itt lennél?"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése