2014. augusztus 5., kedd

De akkor....

Várom már a Halloweent *3* Nem, nem zavar, hogy még csak október sincs, én már Halloweent akarok, és őszt *---* Mert az ősz jó, mert én akkor tudok tököt faragni (SÜTŐTÖKÖT!), meg abba rakok gyertyát, meg csinálok szellemes süti, és idén a Halloweent boldogan, egyedül szenvedve vagy társasan akarom tölteni :3
  Erről jut eszembe, kitaláltam mi akarok lenni a bolondballagáskor :3 CICA. Lesz cica fülem, meg cica sminkem, meg befestem a hajam, meg lesz kék ruhám ami be lesz tép kedve alul, és minden baromság lesz rá írva, meg lesz kalapom, meg befestek egy cipőt temperával, meg kék csíkos lesz a kezem :333 Cökci nem? :3
  Tessék elképzelni át lett rendezve a szobánk, és lesz a falra festve egy éjszakai New York! *3*
  Olyan gonosz hangulatom lett! *3*Vigyázat gyerekek, valakire én még ma este rá támadok ^^ :3
   Erről jut eszembe, csak nekem nincs elegem a nyárból? Eddig két táborban voltam, az egyikben Mardekáros lettem (Éljen a Roxfort!) a másikban pedig csoportvezető segéd a kicsiknél. Nagyon király volt :3 Ezen a nyáron kicsit rákaptam a sütésre, bárr a sütieimmel valami mindig nincs rendben. Vagy túl száraz, vagy nem sült meg teljesen, vagy egyszerűen furi. Hmmm, Anna nem tud sütni, ez az!
  Ez a nyár elég furcsa....rengeteget szakad az eső, és csak esik, meg esik, meg esik. Gonosz :( Bár most süt a nap...jó lenne egyet strandolni, de különösebben nincs hozzá kedvem xD
   Úgy gondolom ennyi egyelőre elég legyen belőlem, szeressétek a szeretet hiányos sütikét! ^3^
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése