2013. november 19., kedd

Cicus :"(

Összetörtem. De akkor kezdjük az elejéről. Nulladikra kellett menni angolra , szokásom a korán kelés , nem haltam bele. Vettem egy fincsi banánt. Bertával késtük egy kicsit ,, de megkellet állnunk mert a tanárnő még nem jött és nem engedtek fel. Úgyhogy 5 perccel később kezdtük az órát. Gyümölcssalátát csináltunk és volt 5 percünk arra , hogy megegyük (PFFF). Nyelvtanon dogát írtunk , az enyém nem lett jó :/. De még lehet megtudom csinálni négyesre. Éneken daloltunk . Amikor álltunk be a sorba tesinél kivonulás előtt azt vettem észre a tanárnő ordibál a Vivivel.  Odamentünk a Zoliékhoz  , hogy mi a fene is történt:
- Hát az volt , hogy valami a Vivinek nem volt itt a tornacucca és a tanárnő begurult megütötte aztán valami olyat mondott , hogy b*zdmeg-hadarta nekünk. Én értettem , Berta , Hanna nem. Utána kimentünk tesire , csak az előző osztály a 7.a-ban sem volt minden a helyén. A hozzájuk bukott Bence instant lángszórót csinált , dezodor és öngyújtó segítségével. Tesin meg bent maradt az igazgató.  Óravégén teremhokiztunk az ötödikesekkel. Mint a vadállatok. Lóbálták az ütőt és olyan tömegdugók lettek , sajnáltam szerencsétlen labdát. Fizika sem volt jobb. Eleve késtünk 10 percet és majdnem kaptam egy egyest. Földrajz elment , Matek tehetséggondozón gyakoroltunk. Boldogan hazaértem aztán mentem németre. Azután már nagyon szomorú. Már csak azért is mert találkoztam egy fekete zöldszemű halál cuki cicával és nem mertem beengedni mert anyáék nem engedték volna :'( . Dorombolt is meg minden olyan aranyos volt. De ez eltörpül amellett , hogy hatkor mehetek fizika gyakorlásra mert nem ment a házi T-T. Szurkoljatok , biztos bozóttüzet csinálunk a Gregánál.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése