2013. november 16., szombat

A Hold kerek.

Nos úgy gondoltam , mivel a szomszédban a teliholdra kezdenek vérfarkassá változni a lakók ezért írok egy bejegyzést :DD. Nem vérfarkas elemzés lesz úgyhogy nyugca TeamJacobosok. A péntek szörnyű volt. Dogák meg minden...ewww... Viszont este már lobogott bennem a szombati táncverseny izgalmának picike szikrája.  Reggel ötkor már toppon voltam , mintha a Mikulás rénszarvasa lettem volna.  Fél hatra sikeresen felöltöztem , utána Anya befonta a hajam amit enyhe nyögésekkel kíséreltem végig ( göndör hajat befonni fááááj!). Háromnegyed hét után kíváncsian vártam mikor gurul már be ugyan az a kisbusz. Hát az a kisbusz simán megnőtt egy 50 személyes busszá. Elköszöntem Anyukámtól és meglepődve felszálltam a buszra. Berta mellett helyet is foglaltam és elindultunk. A csapattagjainkkal ( kevesen vagyunk) , alias Hannával és egy szomszédvárosi kislánnyal Dorinával und Bertával boldogan mondogattuk azt ,hogy: SchwarzkoPFF.
Így telt az út. Odaértünk és a kicsik kezdtek. Aztán két kislány duója és mi. Az első eredményhirdetés után rögtön mi kezdtünk úgyhogy úgy remegtem , mint a kocsonya. Nagyon jól sikerült és ki nem találnátok...ELSŐK LETTÜNK :D ( a háromból pff xD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése